Number of the records: 1
DCM - nový pojem nebo přístup k uspokojování potřeb zákazníků?
SYS 0059447 LBL 01696naa$$2200301$$$450$ 005 20231128134144.3 100 $a 20070704a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a DCM - nový pojem nebo přístup k uspokojování potřeb zákazníků? $f Ivan Gros, Stanislava Grosová 330 $a Hlavné ciele, činnosti a technológie používané v CRM (Customer relationship management). Definície SCM (Supply chain management). Účinná aplikácia logistických technológií a flexibilné vytváranie hodnoty pre zákazníka. Formulácia konceptu DCM (Demand chain management) od roku 2002. Koncept DCM - úsilie o vytvorenie prostredia pre potrebnú integráciu marketingu a SCM. Spolupráca marketingu, CRM a SCM za účinnej softvérovej podpory. Základné aktivity na zásobovacej a dopytovej strane dodávateľského reťazca. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0239903 $1 011 $a 1211-0957 $1 200 1 $a Logistika $e měsíčník vydavatelství Ekonomia $v Roč. 13, č. 6 (červen 2007), s. 30-31 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2007 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003127 $a logistika 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005362 $a reťazce logistické 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005361 $a reťazce dodávateľsko-odberateľské 610 1-
$9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi 610 1-
$9 eu_un_auth*0006957 $a riadenie reťazcov dodávateľských 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*0003124 $a softvér 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001845 $a dopyt 675 $a 164 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000024 $x Matematická logika. Logistika 700 -1
$3 eu_un_auth*p0049257 $a Gros $b Ivan $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*p0049258 $a Grosová $b Stanislava $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20070704 $g AACR2
Number of the records: 1