Number of the records: 1  

Výzkum není direct marketing

  1. Title Výzkum není direct marketing
    Author infoStanislav Zahradníček
    Author Zahradníček Stanislav
    Source document Marketing magazine. Roč. 11, č. 6 (červen 2007), s. 22-23. - Praha : Mladá fronta, 2007. ISSN 1211-7315
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu
    Keywords výskum trhu * agentúry * zákazníci * organizácie * konkurencia * mienka verejná * dotazníky
    AnnotationSpráva českej asociácie výskumu trhu SIMAR o výkonoch výskumu trhu v Českej republike v r. 2006. Problematika dôveryhodnosti výskumu. Nie každý výskum je výskumom. Existencia výboru pre sťažnosti v prípade porušenia práv respondenta, klienta alebo konkurenta v súvislosti s výskumom trhu v Nemecku. Výskum trhu zároveň aj výskumom verejnej mienky.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2007: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.