Number of the records: 1
Výzkum není direct marketing
Title Výzkum není direct marketing Author info Stanislav Zahradníček Author Zahradníček Stanislav Source document Marketing magazine. Roč. 11, č. 6 (červen 2007), s. 22-23. - Praha : Mladá fronta, 2007. ISSN 1211-7315 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu Keywords výskum trhu * agentúry * zákazníci * organizácie * konkurencia * mienka verejná * dotazníky Annotation Správa českej asociácie výskumu trhu SIMAR o výkonoch výskumu trhu v Českej republike v r. 2006. Problematika dôveryhodnosti výskumu. Nie každý výskum je výskumom. Existencia výboru pre sťažnosti v prípade porušenia práv respondenta, klienta alebo konkurenta v súvislosti s výskumom trhu v Nemecku. Výskum trhu zároveň aj výskumom verejnej mienky. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2007: 1-6
article
Number of the records: 1