Number of the records: 1  

Význam dodržiavania etických zásad v legislatívnych úpravách reklamy v EÚ

  1. Title Význam dodržiavania etických zásad v legislatívnych úpravách reklamy v EÚ
    TranslationEthical principles and their position in the legal regulation of advertising in the European Union
    Author infoSimona Škorvagová, Otília Zorkóciová
    Author Škorvagová Simona EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Co-authors Zorkóciová Otília EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Source document Česko a Slovensko v medzinárodnom obchode a podnikaní 2007 : poznatková ekonomika ako nosný element konkurencieschopnosti slovenských a českých podnikov na európskom trhu : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, Bratislava, 8. jún 2007. S. 264-271. - Bratislava : Katedra medzinárodného obchodu OBF EU, 2007. ISBN 978-80-225-2338-7
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * etika * reklama klamlivá * reklama porovnávacia * úpravy právne * Európska únia
    AnnotationVýznam etiky v medzinárodnom marketingu. Legislatívna úprava reklamy v rámci EÚ. Za najvýznamnejšie oblasti právnej úpravy reklamy sú považované - klamlivá reklama, porovnávacia reklama, reklama potravín, reklama na tabak a tabakové výrobky, reklama liekov. Príslušné smernice. Etická dimenzia je neodeliteľnou súčasťou reklamy, no v reklamnej praxi často úmyselne obchádzaná. Snahy o sprísnenie a spresnenie legislatívnej úpravy reklamy v rámci EÚ.
    Public work categoryInvited reports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE07 00452-034, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.