Number of the records: 1
Tvorba a udržateľnosť dobrej povesti v podnikaní
Title Tvorba a udržateľnosť dobrej povesti v podnikaní Author info Helena Čierna Author Čierna Helena Source document Jak úspěšně podnikat v příhraničních regionech jihovýchodní Moravy : sborník : III. mezinárodní konference 2007 : 11. květen 2007, Luhačovice, Česká republika. S. 59-64. - Kunovice : Evropský polytechnický institut, 2007. ISBN 978-80-7314-111-0 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords podnikanie * podnik * imidž * značky výrobkov * značky kvality * kultúra podniková * stratégia podniková Annotation Povesť organizácie je prvotným zdrojom konkurenčnej výhody. Buduje sa roky, ale môže sa stratiť cez noc. Budovanie udržateľnej povesti. Priradenie strategických cieľov a hodnôt k podnikovej značke. Tri kroky z "vnútra - von" prístupu.. Vysvetlenie cieľov a hodnôt. Definovanie a zavádzanie stratégií zlepšovania povesti. Zmeny z vnútra navonok. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1