Number of the records: 1  

Tvorba a udržateľnosť dobrej povesti v podnikaní

  1. Title Tvorba a udržateľnosť dobrej povesti v podnikaní
    Author infoHelena Čierna
    Author Čierna Helena
    Source document Jak úspěšně podnikat v příhraničních regionech jihovýchodní Moravy : sborník : III. mezinárodní konference 2007 : 11. květen 2007, Luhačovice, Česká republika. S. 59-64. - Kunovice : Evropský polytechnický institut, 2007. ISBN 978-80-7314-111-0
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords podnikanie * podnik * imidž * značky výrobkov * značky kvality * kultúra podniková * stratégia podniková
    AnnotationPovesť organizácie je prvotným zdrojom konkurenčnej výhody. Buduje sa roky, ale môže sa stratiť cez noc. Budovanie udržateľnej povesti. Priradenie strategických cieľov a hodnôt k podnikovej značke. Tri kroky z "vnútra - von" prístupu.. Vysvetlenie cieľov a hodnôt. Definovanie a zavádzanie stratégií zlepšovania povesti. Zmeny z vnútra navonok.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.