Number of the records: 1  

Marketingový a obchodný manažment v ére tzv. nového marketingu

  1. Title Marketingový a obchodný manažment v ére tzv. nového marketingu
    Author infoDagmar Lesáková
    Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source documentMarketing a obchod 2005 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, Zvolen november 2005. Modelovanie využitia zdrojov a uplatnenia produktov na trhu EÚ. S. 201-203. - Zvolen : Bratia Sabovci, s.r.o., 2005. ISBN 80-89029-97-3
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE05 01210-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.