Number of the records: 1  

Aktuaľnyje problemy meždunarodnoj reklamy

  1. Title Aktuaľnyje problemy meždunarodnoj reklamy
    Author infoMaisa E. Sejfullaeva
    Author Sejfullaeva Maisa E.
    Source document Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. Roč. 6, č. 3 (September 2007), s. 107-113. - Nové Zámky : Secos, 2007. ISSN 1336-1732
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageRussian
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords technológie informačné * technológie komunikačné * trh reklamný * reklama * technika audiovizuálna
    AnnotationZmeny vo svetovom reklamnom biznise. Oblasti v ktorých dochádza ku kvalitatívnym zmenám. Komputerizácia reklamného procesu. Rozvoj audiovizuálnej techniky. Rozvoj káblovej televízie.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2007: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.