Number of the records: 1
Neue trends im internationalen marketing
SYS 0068944 LBL 02141naa$$2200385$$$450$ 005 20240502071831.9 100 $a 20080111a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a ger $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Neue trends im internationalen marketing $f Dagmar Lesáková, Klaus Mühlbäck, Zora Trnková 301 $a VEGA 1/4582/07 330 $a Nové tendencie v medzinárodnom marketingu malých a stredne veľkých podnikoch (MSP). Identifikácia faktorov a kritérií, ktoré vytvárajú trendy v medzinárodnom marketingu. Štrukturálne tendencie typické pre medzinárodný marketing. Vplyv charakteru medzinárodného marketingového prístupu na budúcnosť globálneho marketingu. Analýza nového trendu v medzinárodnom marketingu - interkultúrneho marketingu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0129525 $1 011 $a 0323-262X $1 200 1 $a Ekonomické rozhľady $e vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave $d Economic review = quarterly journal of the University of Economics Bratislava $v Roč. 36, č. 4 (2007), s. 444-456 $1 210 $a Bratislava $c Ekonomická univerzita v Bratislave $d 2007 541 1-
$a New trends in international marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004293 $a podnik malý 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004308 $a podnik stredný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003219 $a marketing medzinárodný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002523 $a internacionalizácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002812 $a komunikácia multikultúrna 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048949 $a Lesáková $b Dagmar $f 1949- $p EUBOBFKMA $9 90 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0018395 $a Mühlbäck $b Klaus $4 070 $9 5 701 -1
$3 eu_un_auth*0014171 $a Trnková $b Zora $4 070 $p EUBOBFKMA $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20080111 $g AACR2
Number of the records: 1