Number of the records: 1
Podpora predaja ako súčasť marketingovej komunikácie
SYS 0072300 LBL 01964nla$$2200457$$$450$ 005 20240611105435.4 100 $a 20080312a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Podpora predaja ako súčasť marketingovej komunikácie $f Lucia Horňáková 301 $a VEGA 1/3760/06 330 $a Podpora predaja ako súčasť komunikačného mixu. Vzťahy základných zložiek komunikačného mixu. Význam pojmu podpora predaja. Pôsobenie na zákazníka v priamom procese predaja. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0072072 $1 010 $a 978-80-245-1318-8 $1 200 1 $a Mladá věda '06 $b elektronický zdroj $e sborník z mezinárodní konference studentů doktorského studia $v S. 231-236 $1 210 $a Praha $c Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica $d 2007 $1 215 $a CD-ROM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*0009350 $a mix komunikačný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004322 $a podpora predaja 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004711 $a práca s verejnosťou 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003766 $a obchod 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0008460 $a Horňáková $b Lucia $f 1982- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20080312 $g AACR2
Number of the records: 1