Number of the records: 1
Manažment lokalizácie obchodných podnikov
Title Manažment lokalizácie obchodných podnikov Author info Anton Meteňko Author Meteňko Anton EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Source document Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. Roč. 2, č. Špeciálne vydanie (2006), s. 75-87. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2006. ISSN 1336-7137 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Keywords maloobchod * lokalizácia * marketing * pojmy * manažment * podnik obchodný Annotation Klasické a najnovšie chápanie marketingu. Obchod a obchodné firmy. Moderné trendy marketingu – CRM. Obchod, jeho štruktúra – obchodné firmy. Veľkoobchod – Wholesale, Wholesale trade. Maloobchod – retail. Maloobchodná sieť (MOS). Manažment lokalizácie obchodných podnikov. Rozhodovanie o podnikovej forme. Rozhodovanie o umiestnení - lokalizácii. Faktory výberu lokality obchodnej firmy. Typy lokalít. Vybrané metódy a prostriedky pre podporu rozhodovania MLOP. Public work category Scientific works in others home magazines Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E06 01176-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2006: Špeciálne vydanie
article
Number of the records: 1