Number of the records: 1
Základy marketingu v umení a kultúre
Title Základy marketingu v umení a kultúre Author info Mária Tajtáková Author Tajtáková Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Proman: projektový manažér : príloha časopisu EuroRegióny. Roč. 2, č. 1 (2007), s. 10-11. - Bratislava : ERA OZ, 2007 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * kultúra * umenie * spotrebitelia * ponuka * dopyt Annotation Zásady uplatnenia marketingu v kultúre. Dominantné uplatnenie postupu inside-out. Podriadenosť marketingu umeleckým cieľom. Spotrebiteľ ako stredobod záujmu. Špecifiká ponuky a dopytu v kultúre. Public work category Scientific works in others home magazines Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E08 01689-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2007: 1-6
article
Number of the records: 1