Number of the records: 1  

Ethical aspects of modern marketing communication on the internet

  1. SYS0085175
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20231017071656.4
    100
      
    $a 20081030a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Ethical aspects of modern marketing communication on the internet $f Miroslava Heczková
    330
      
    $a Pre modernú marketingovú komunikáciu je nevyhnutné poznať detailne zákazníka. Táto nutnosť je daná zmenami na spotrebiteľských trhoch., najmä zvýšenou konkurenciou, zrýchleným tempom inovácií a prenosom sily na zákazníka. Jedným zo spôsobov spoznávania zákazníkov je ich sledovanie. Internet ako príležitosť pre podniky k zhromažďovaniu a spracovávaniu údajov o potenciálnych a súčasných zákazníkov. Problém narušovania slobody a súkromia na príklade modernej nadnárodnej spločnost Google a jej produktov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0129336 $1 011 $a 1212-415X $1 200 1 $a Acta academica karviniensia $e vědecký recenzovaný časopis $v Č. 2 (2007), s. 46-52 $1 210 $a Karviná $c Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta $d 2007
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002526 $a internet
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003887 $a ochrana osobnosti
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003897 $a ochrana práv občanov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0009032 $a Heczková $b Miroslava $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20081030 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.