Number of the records: 1
Ethical aspects of modern marketing communication on the internet
SYS 0085175 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20231017071656.4 100 $a 20081030a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Ethical aspects of modern marketing communication on the internet $f Miroslava Heczková 330 $a Pre modernú marketingovú komunikáciu je nevyhnutné poznať detailne zákazníka. Táto nutnosť je daná zmenami na spotrebiteľských trhoch., najmä zvýšenou konkurenciou, zrýchleným tempom inovácií a prenosom sily na zákazníka. Jedným zo spôsobov spoznávania zákazníkov je ich sledovanie. Internet ako príležitosť pre podniky k zhromažďovaniu a spracovávaniu údajov o potenciálnych a súčasných zákazníkov. Problém narušovania slobody a súkromia na príklade modernej nadnárodnej spločnost Google a jej produktov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0129336 $1 011 $a 1212-415X $1 200 1 $a Acta academica karviniensia $e vědecký recenzovaný časopis $v Č. 2 (2007), s. 46-52 $1 210 $a Karviná $c Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta $d 2007 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002526 $a internet 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003887 $a ochrana osobnosti 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003897 $a ochrana práv občanov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0009032 $a Heczková $b Miroslava $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20081030 $g AACR2
Number of the records: 1