Number of the records: 1
Definovanie relevantného trhu a meranie trhovej sily podniku
Title Definovanie relevantného trhu a meranie trhovej sily podniku Translation Relevant market definition and market power measurement Author info Jana Hlaváčiková, Eva Kováčová Author Hlaváčiková Jana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Co-authors Kováčová Eva EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of the Faculty of Business Management, University of Economics, Bratislava. Roč. 5, č. 3 (2008), s. 51-61. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2008. ISSN 1336-3301 Výstup z projektu VEGA 1/4578/07 Modelovanie vývoja spotrebiteľských cien v rôznych trhových štruktúrach (dokonalá konkurencia, nedokonalá konkurencia, monopol) v závislosti od zmeny sadzby dane z pridanej hodnoty, zmeny sadzby obchodnej marže s akcentom na cenové faktory po vstupe SR do eurozóny
Note VEGA 1/4578/07 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.137 - Konkurencia Keywords trh relevantný * ochrana súťaže hospodárskej * konkurencia * súťaž hospodárska * testovanie hypotéz * sily trhové Annotation Ochrana hospodárskej súťaže. Definovanie relevantného trhu. Metódy uplatňované pri definovaní relevantného trhu. Cenová korelácia. Elzinga-Hogartyho test. Kritériá pre určenie významnej trhovej sily. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 00050-005, FPM - Archív EPC, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2008: 1-3
article
Number of the records: 1