Number of the records: 1
Marketing na novom trhu
Title Marketing na novom trhu Translation Marketing on the new market Author info Zora Vajsochrová Trnková Author Vajsochrová Zora EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Mladý ekonóm 2008 : veda, výskum a prax v meniacom sa európskom ekonomickom priestore : (zborník z vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou) : Bratislava, 14. november 2008. S. 111-115. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. ISBN 978-80-225-2668-5 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * trh výrobkov * efektívnosť * investície * systém CRM Annotation Dnešný marketing je treba chápať nielen v starom význame ako schopnosť predať, ale v novom význame uspokojovanie potrieb zákazníka. Marketing pokračuje po celú dobu životnosti produktu, snaží sa prilákať nových zákazníkov a udržať si tých súčasných tým, že vylepšia vzhľad a výkon produktu, učí sa z výsledkov predaja a snaží sa úspech zopakovať. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 00225-004, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1