Number of the records: 1
V organizácii zameranej na kvalitu zákazníkom všetko začína aj končí
Title V organizácii zameranej na kvalitu zákazníkom všetko začína aj končí Translation In organization focused to quality all begins ands with a customer Author info Jana Urdziková, Jarmila Šalgovičová Author Urdziková Jana Co-authors Šalgovičová Jarmila Source document Trendy ekonomiky a managementu : vedecký časopis. Roč. 2, č. 3 (2008), s. 56-61. - Brno : Fakulta podnikatelská Vysokého učení technického v Brně, 2008. ISSN 1802-8527 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Keywords kvalita * zákazníci * spokojnosť zákazníkov * starostlivosť o zákazníkov * reklamácie * komunikácia manažérska Annotation Význam a postavenie zákazníka vo vzťahu k podnikateľským subjektom. Problémy komunikácie s nespokojnými zákazníkmi a riešenie prípadných sporov s nimi. Zdôraznenie významu monitorovania nespokojnosti zákazníkov. Odporúčania spojené so systémovým prístupom k organizácii a manažérstvu sťažností a reklamácií v organizáciách. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2008: 2-3
File name Size Typ prístupu PDF fulltext 236.2 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1