Number of the records: 1
Word of mouth marketing - nízkonákladová koncepcia ako šitá na mieru neziskovkám
Title Word of mouth marketing - nízkonákladová koncepcia ako šitá na mieru neziskovkám Author info Ivana Mižičková Author Mižičková Ivana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Efekt : časopis pre efektívne riadenie mimovládnej organizácie. Roč. 6, č. 6 (2008), s. 12. - Bratislava : 1. Slovenské neziskové servisné centrum, 2008. ISSN 1336-3344 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords informácie * komunikácia marketingová * organizácie neziskové * propagácia Annotation Word of mouth marketing (WoM) - chápeme ako marketing založený na sprostredkovaných informáciách. Jeho podstatu tvoria odporúčania ľudí namiesto presviedčania, manipulácie a čohosi, čomu sa odborne hovorí cielená marketingová komunikácia. WoM a neziskový sektor. Výhody a nevýhody WoM. Public work category Scientific works in others home magazines Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 00528-001, OBF - Archív EPC, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2008: 1-6
article
Number of the records: 1