Number of the records: 1  

Etické zásady a ich dominantné postavenie v marketingovej praxi európskeho trhového prostredia

  1. Title Etické zásady a ich dominantné postavenie v marketingovej praxi európskeho trhového prostredia
    Author infoIvana Šindleryová Butoracová
    Author Šindleryová Butoracová Ivana
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 19, č. 1 (2009), s. 10-12. - Praha : Česká marketingová společnost, 2009. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * etika * kódexy etické * trh voľný * Európska únia * Slovensko
    AnnotationČlánok analyzuje základné etické princípy aplikovateľné v marketingových aktivitách slovenských podnikateľských subjektov s dôrazom na nevyhnutnú zmenu hodnôt v marketingovej praxi slovenského - európskeho spotrebiteľa. Morálny rozvoj podnikania a vývin etických princípov. Etické aspekty marketingovej Európskej politiky. Spoločenská kritika marketingu - požiadavky na etický kódex v SR. Nová ekonomika - etika v marketingových princípoch podnikania v europrostredí.
    DatabaseARTICLES
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2009: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.