Number of the records: 1  

Nové trendy v rozvoji marketingového manažmentu

  1. Title Nové trendy v rozvoji marketingového manažmentu
    TranslationNew trends in marketing management development
    Author infoIgnác Prno, Viera Cibáková
    Author Prno Ignác
    Co-authors Cibáková Viera
    Source document Verejná správa a regionálny rozvoj : ekonómia a manažment : vedecký časopis Vysokej školy ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave. Roč. 5, č. 1 (máj 2009), s. 44-48. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2009. ISSN 1337-2955
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Keywords podnik * kultúra podniková * marketing * manažment * synergetika
    AnnotationPotreba nového prístupu k problematike manažmentu a marketingu a ku skúmaniu riadenia sociálno-ekonomických systémov s využitím najnovších poznatkov vedy, najmä z oblasti synergetiky. Veľký význam podnikovej kultúry pri ďalšom vývoji podniku.
    DatabaseARTICLES
    References (1) - BOOKS
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2009: 1-2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.