Number of the records: 1
Spoločensky zodpovedný marketing - neodkladný prístup firiem k trvale udržateľnému rozvoju
Title Spoločensky zodpovedný marketing - neodkladný prístup firiem k trvale udržateľnému rozvoju Translation Societaly responsible marketing - the urgent approach of the companies to the sustainable development Author info Viera Čihovská Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 3, č. 9 (2010), s. 35-43. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2010. ISSN 1337-7493 Výstup z projektu VEGA 1/0251/08 Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária
Note VEGA 1/0251/08 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * podnikanie zodpovedné * podnikanie sociálne * rozvoj trvalo udržateľný * skupiny záujmové * partnerstvo strategické Annotation Teória participujúcich skupín (Teória stakeholders). Spoločensky zodpovedný marketing. Sociálne zodpovedné podnikateľské modely. Cause -related marketing (dobročinný marketing). Social marketing (sociálny marketing). Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 00924-001, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2010: 9-12
article
Number of the records: 1