Number of the records: 1
Vybrané prvky kooperačného marketingu a ich aplikácia vo výrobných družstvách v Slovenskej republike
Title Vybrané prvky kooperačného marketingu a ich aplikácia vo výrobných družstvách v Slovenskej republike Parallel title Selected elements of co-marketing and their application in the producer co-operatives in the Slovak Republic Author info Elena Šúbertová, Igor Petrikovič Author Šúbertová Elena EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Co-authors Petrikovič Igor EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Aktuálne pohľady na konkurencieschopnosť a podnikanie : [zborník vedeckých prác]. S. 224-233. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3079-8 Výstup z projektu VEGA 1/0330/08 Zhodnotenie zmien podnikateľských štruktúr v dôsledku integračných procesov pri kooperácii malých a stredných podnikov, osobitne družstiev
Note VEGA 1/0330/08 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.94 - Kooperácia. Koprodukcia. Špecializácia. Internacionalizácia výroby Keywords marketing * družstvá výrobné * kooperácia * podnik spoločný * špecializácia * benchmarking * outsourcing * interdependencia Annotation Kooperačný marketing (co-marketing), ako proces prostredníctvom ktorého dve alebo viac organizácií vykonáva marketingové aktivity. Kooperácia v oblasti manažmentu značky, benchmarkingu a outsourcingu. Ciele a prínosy kooperačného marketingu. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 01450-016, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 343.3 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1