Number of the records: 1  

Značky, ktoré dávajú zmysel

  1. Title Značky, ktoré dávajú zmysel
    Author infoKatarína Chomová
    Author Chomová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. Č. 6-7 (2011), s. 78-79. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2011. ISSN 1337-9151
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * stratégia marketingová * nástroje marketingové * zodpovednosť spoločenská * značky výrobkov * výrobky značkové * ekológia * spotrebitelia
    AnnotationProblém budovania značiek v súčasnosti v kontexte vzájomnej previazanosti so spotrebiteľmi. Spoločenská zodpovednosť firiem - nový nástroj manažmentu značky (brand management).
    Public work categoryScientific works in others home magazines
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01912-001, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2011: 1-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.