Number of the records: 1  

Public relations ako prostriedok marketingovej komunikácie kultúrnych inštitúcii a organizácií

  1. Title Public relations ako prostriedok marketingovej komunikácie kultúrnych inštitúcii a organizácií : bakalárska práca
    Author infoEva Beňová, školiteľ:Dominika Hovančáková
    Author Beňová Eva
    Another authors Hovančáková Dominika (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Issue dataBratislava, 2011. - 44 s.
    Document kindpráce záverečné bakalárske (Bc.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number858591

    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce250.3 KBfrom the EU IP address after logging in

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.