Number of the records: 1
Komunikačná politika podniku a jej miesto v transformačnom procese
Title Komunikačná politika podniku a jej miesto v transformačnom procese Parallel title Enterprise communication policy and its place in the transformation process Author info Peter Štetka Author Štetka Peter EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Marketingové stratégie podnikov v súčasnom podnikateľskom prostredí : [zborník vedeckých prác]. S. 38-50. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3284-6 Výstup z projektu VEGA 1/0385/10 Zmeny marketingových stratégií podnikov determinované novými faktormi turbulencie podnikateľského prostredia
Note VEGA 1/0385/10 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * komunikácia marketingová * podpora predaja * marketing priamy * riadenie vzťahov so zákazníkmi * mix komunikačný Annotation Hlavné atribúty a zásady komunikačnej politiky podniku, ktorých pochopenie a splnenie je neoddeliteľnou súčasťou uplatnenia podnikovej produkcie na trhu a umožnenie budúceho rozvoja a prosperity podniku. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (6) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01341-004, originál dokumentu
article
Number of the records: 1