Number of the records: 1
Faktory zvyšovania predaja cez e-shop
Title Faktory zvyšovania predaja cez e-shop Author info Lenka Mikulíková Author Mikulíková Lenka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Udržateľný marketing a udržateľná spotreba (1) : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11. S. 67-73. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISSN 978-80-225-3279-2 Výstup z projektu VEGA 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba
Note VEGA 1/0418/11 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 681.3.004.14 - Využitie počítačov Keywords obchod elektronický * zákazníci * systém CRM Annotation Vytvorenie web stránky e-shopu. Ako pritiahnuť na e-shop zákazníkov. Priebeh nákupu cez e-shop. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01616-006, originál dokumentu
article
Number of the records: 1