Number of the records: 1
Uplatnenie a prínosy manažmentu kategórií v maloobchode
Title Uplatnenie a prínosy manažmentu kategórií v maloobchode Parallel title Application and contributions of category management in retail Author info Marta Stašiniaková Author Stašiniaková Marta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. S. 1-6. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3 Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
Note VEGA 1/0333/11 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * manažment produktový * manažment sortimentný * produkty * stratégia obchodná * technika obchodná * maloobchod Annotation Moderné metódy v marketingovom manažmente - manažment kategórií a jeho uplatnenie v maloobchode. Vymedzenie pojmu manažment kategórií a jeho špecifiká. Význam a prínosy manažmentu kategórií pre maloobchod. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01865-062, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 71.2 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1