Number of the records: 1
Co to znamená, když oči promluví?
SYS 0149008 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20231019100007.8 100 $a 20120306a2012łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Co to znamená, když oči promluví? $f Ondřej Henrik 330 $a Workshop v Českej republike zameraný na výmenu skúseností s projektami využívajúcimi sledovanie dráhy zraku, t. j. s očnou kamerou. Účastníci workshopu: Česko, Slovinsko, Maďarsko, Rusko, Rakúsko a Rumunsko. Posúdenie vhodnosti kombinácie eye-trackingu s ďalšími modernými metódami - neuromarketingom a biometriou a nastavenie štandardov pre použitie tohto typu marketingového výskumu na nadnárodnej úrovni. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0228454 $1 011 $a 1214-9594 $1 200 1 $a TREND marketing $e měsíčník pro marketingový management $v Roč. 8, č. 1-2 (Leden-únor 2012), s. 34-35 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2012 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*0026905 $a výskum marketingový 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*0043649 $a neuromarketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007609 $a zrak 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0045023 $a Henrik $b Ondřej $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120306 $g AACR2
Number of the records: 1