Number of the records: 1  

Uplatnenie metódy CTQ (critical to quality) pri diagnostikovaní kvality služieb

  1. SYS0151688
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20230113121313.9
    100
      
    $a 20120516d2012łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Uplatnenie metódy CTQ (critical to quality) pri diagnostikovaní kvality služieb $f Mariana Strenitzerová
    330
      
    $a Úvodná časť príspevku je venovaná úlohe a významu metódy CTQ pri určovaní merateľných požiadaviek na kvalitu výrobku, služby alebo procesu z pohľadu zákazníka. Poukazuje na jej uplatnenie v rámci metodiky Six Sigma, ktorá sa využíva v procese plánovania, zlepšovania a inovácie kvality. Praktická časť je zameraná na transformáciu požiadaviek zákazníkov do CTQ stromu a definovanie jednotlivých úrovní požiadaviek zákazníkov na konkrétnu službu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0151024 $1 010 $a 978-80-554-0502-5 $1 200 1 $a Diagnostika podniku, controlling a logistika $b elektronický zdroj $e zborník príspevkov zo VI. medzinárodnej vedeckej konferencie, Žilina, 12. – 13. apríl 2012 $f zostavovateľka Tatiana Čorejová $v S. 430-435 $1 210 $a Žilina $c EDIS - vydavateľstvo Žilinskej univerzity $d 2012 $1 215 $a CD-ROM [502 s.]
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005745 $a služby
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0044171 $a kvalita služieb
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003304 $a metódy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005751 $a služby dopravné
    675
      
    $a 338.46 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000170 $x Služby. Terciárny sektor
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0036794 $a Strenitzerová $b Mariana $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20120516 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.