Number of the records: 1
Uplatnenie metódy CTQ (critical to quality) pri diagnostikovaní kvality služieb
SYS 0151688 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20230113121313.9 100 $a 20120516d2012łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d slo 102 $a SK 200 1-
$a Uplatnenie metódy CTQ (critical to quality) pri diagnostikovaní kvality služieb $f Mariana Strenitzerová 330 $a Úvodná časť príspevku je venovaná úlohe a významu metódy CTQ pri určovaní merateľných požiadaviek na kvalitu výrobku, služby alebo procesu z pohľadu zákazníka. Poukazuje na jej uplatnenie v rámci metodiky Six Sigma, ktorá sa využíva v procese plánovania, zlepšovania a inovácie kvality. Praktická časť je zameraná na transformáciu požiadaviek zákazníkov do CTQ stromu a definovanie jednotlivých úrovní požiadaviek zákazníkov na konkrétnu službu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0151024 $1 010 $a 978-80-554-0502-5 $1 200 1 $a Diagnostika podniku, controlling a logistika $b elektronický zdroj $e zborník príspevkov zo VI. medzinárodnej vedeckej konferencie, Žilina, 12. – 13. apríl 2012 $f zostavovateľka Tatiana Čorejová $v S. 430-435 $1 210 $a Žilina $c EDIS - vydavateľstvo Žilinskej univerzity $d 2012 $1 215 $a CD-ROM [502 s.] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005745 $a služby 610 1-
$9 eu_un_auth*0044171 $a kvalita služieb 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003304 $a metódy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005751 $a služby dopravné 675 $a 338.46 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000170 $x Služby. Terciárny sektor 700 -1
$3 eu_un_auth*0036794 $a Strenitzerová $b Mariana $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120516 $g AACR2
Number of the records: 1