Number of the records: 1
Marketingová stratégia cestovného ruchu Slovenska na roky 2010-2013
SYS 0160025 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240502072758.1 100 $a 20120927d2012łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Marketingová stratégia cestovného ruchu Slovenska na roky 2010-2013 $d Marketing of tourism in Slovakia $f Peter Trefil 330 $a Marketingová stratégia SACR na roky 2007 až 2013 ako súčasť štátnej politiky cestovného ruchu s využitím štrukturálnych fondov. Cieľom jej prijatia je zlepšovať spoluprácu SACR s regiónmi pri koordinácii propagácie a prezentácie Slovenska ako cieľovej krajiny pre domácich i zahraničných návštevníkov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0159913 $1 010 $a 978-80-225-3452-9 $1 200 1 $a Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 $b elektronický zdroj $e [zborník] $f zostavili Peter Drábik, Peter Červenka, Ivan Hlavatý, Petra Jansová $g recenzenti: Gabriela Pajtinková - Bartáková, Jan Koudelka $v S. 722-730 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2012 $1 215 $a CD-ROM [824 s.] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004460 $a politika ruchu cestovného 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005576 $a ruch cestovný dlhodobý 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006048 $a strediská ruchu cestovného 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 675 $a 338.48 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000172 $x Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048919 $a Trefil $b Peter $p EUBOBFKSC $9 100 $4 070 $T Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120927 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1