Number of the records: 1
[Cenové rozhodovanie v marketingu]
SYS 0160039 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240502072758.5 100 $a 20120927a2012łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a [Cenové rozhodovanie v marketingu] $f Jozef Orgonáš 330 $a Recenzia na monografiu, ktorá je výstupom projektov VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ a VEGA 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0228432 $1 011 $a 1337-7493 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $e scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 5, č. 18 (2012), s. 158-159 $1 210 $a Bratislava $c Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave $d 2012 470 -1
$1 001 eu_un_cat*0149144 $1 010 $a 978-80-89393-71-8 $1 200 1 $a Cenové rozhodovanie v marketingu $e vybraté problémy $f Júlia Lipianska, Mária Hasprová $1 205 $a 1. vyd. $1 210 $a Bratislava $c Sprint dva $d 2011 $1 215 $a 152 s. [8,22 AH] $1 700 1 $3 eu_un_auth*p0048953 $a Lipianska $b Júlia $4 070 $1 701 1 $3 eu_un_auth*p0029426 $a Hasprová $b Mária $4 070 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0049062 $a Žák $b Štefan $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0024136 $a Pajtinková - Bartáková $b Gabriela $4 675 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005249 $a recenzie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005502 $a rozhodovanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001376 $a ceny 675 $a 338.5 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000174 $x Ceny. Tvorba cien. Druhy cien 700 -1
$3 eu_un_auth*0018522 $a Orgonáš $b Jozef $f 1957- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120927 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1