Number of the records: 1  

K niektorým priestorovým aspektom geomarketingu v podmienkach globalizácie

  1. Title K niektorým priestorovým aspektom geomarketingu v podmienkach globalizácie
    Parallel titleTo some spatial aspects of marketing in the conditions of globalization
    Author infoJaroslav Kita, Pavol Konštiak
    Author Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Konštiak Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník]. S. 193-202, CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2
    Výstup z projektu VEGA 1/0039/11 Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti
    NoteVEGA 1/0039/11
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 330.47 - Teória informácií v ekonomike. Ekonomická informatika
    Keywords marketing * geografia * systémy informačné geografické * priestor * globalizácia
    AnnotationPríspevok sa zaoberá objasnením niektorých priestorových aspektov vzťahov jednotlivcov s územím v geomarketingu v podmienkach globalizácie. Geomarketing - vymedzenie základných pojmov. Vzťahy jednotlivcov s územím. Prístupy k skúmaniu priestoru.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 00803-047, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF124.5 KBz IP adresy EU po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.