Number of the records: 1
Geomarketing - teoretické a praktické aspekty novej vízie marketingového prístupu
SYS 0179093 LBL 00000nam--22^^^^^---450- 005 20240502073037.3 010 $a 978-80-225-3706-3 100 $a 20131122d2013łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Geomarketing - teoretické a praktické aspekty novej vízie marketingového prístupu $f Jaroslav Kita $g recenzenti Viera Čihovská, Miroslava Zamykalová 205 $a 1. vyd. 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2013 215 $a 75 s. [4,26 AH] $9 4,26 301 $a VEGA 1/0039/11 610 1-
$9 eu_un_auth*0002216 $a marketing územia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002234 $a geografia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004953 $a priestor 610 1-
$9 eu_un_auth*0002948 $a systémy informačné geografické 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001109 $a analýzy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001104 $a analýza štatistická 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003328 $a metódy štatistické 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005420 $a riadenie predaja 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048734 $a Kita $b Jaroslav $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 702 -1
$3 eu_un_auth*p0029032 $a Čihovská $b Viera $p EUBOBFKMA $4 675 $T Katedra marketingu OBF 702 -1
$3 eu_un_auth*p0050242 $a Zamykalová $b Miroslava $4 675 712 02
$3 eu_un_auth*0000452 $a Ekonomická univerzita v Bratislave $b Obchodná fakulta $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20131122 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1