Number of the records: 1  

Geomarketing - teoretické a praktické aspekty novej vízie marketingového prístupu

  1. KITA, Jaroslav. Geomarketing - teoretické a praktické aspekty novej vízie marketingového prístupu. Recenzenti Viera Čihovská, Miroslava Zamykalová. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. 75 s. [4,26 AH]. VEGA 1/0039/11. ISBN 978-80-225-3706-3
    Ohlasy:
    [4] KRIŽAN, František - LAUKO, Viliam. Geografia maloobchodu : úvod do problematiky. Bratislava : Vydavateľstvo Univerzity Komenského, 2014. 196 s. ISBN 978-80-223-3542-3.
    [4] VIESTOVÁ, Kristína. Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu. 1. vyd. Bratislava : Wolters Kluwer, 2014. 145 s. EKONÓMIA 519. ISBN 978-80-8168-119-6.
    [2] KRIŽAN, František - BILKOVÁ, Kristína - KITA, Pavol - KUNC, Josef - BARLÍK, Peter. Shopping centres in Bratislava and attributes affecting consumer's preferences. In Geograficky Casopis. ISSN 00167193, 2015, vol. 67, no. 4, pp. 341-357., Registrované v: SCOPUS
    [1] KRIZAN, Frantisek - BILKOVA, Kristina - KITA, Pavol - SIVICEK, Tomas. TRANSFORMATION OF RETAILING IN POST-COMMUNIST SLOVAKIA IN THE CONTEXT OF GLOBALIZATION. In E & M EKONOMIE A MANAGEMENT. ISSN 1212-3609, 2016, vol. 19, no. 1, pp. 148-164., Registrované v: WOS
    [4] KITA, Pavol - KRIŽAN, František - BARLÍK, Peter - BILKOVÁ, Kristína - KUPKOVIČOVÁ, Patrícia - ZEMAN, Milan. Obchodná prevádzka : vybrané problémy. Recenzentky: Viera Čihovská, Ľubomíra Strážovská. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. 275 s. [17,1 AH]. ISBN 978-80-225-4349-1.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.