Number of the records: 1
Postavenie public relations v komunikačnej politike podniku
Title Postavenie public relations v komunikačnej politike podniku Translation Place of the public relations in the communicationn policy of the company Author info Katarína Zvaríková, Jana Majerová Author Zvaríková Katarína Co-authors Majerová Jana Source document Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 2 (2013), s. 80-86. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2013. ISSN 1336-5878 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords komunikácia marketingová * vzťahy s verejnosťou * nástroje marketingové * podnik * reklama Annotation Public relations ako fenomén dnešnej doby. Pojem Public relations a to nielen v rámci pozitívnych definícií ale aj z pohľadu kritického. Public relations ako nástroj marketingovej komunikácie. Charakteristika základných predpokladov úspešnej aplikácie tohto komunikačného nástroja. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2013: 2
article
Number of the records: 1