Number of the records: 1
Implementácia marketingových teórií do činností vybraných slovenských univerzít ako predpoklad konkurencieschopnosti univerzitného vzdelávania v integrujúcej sa Európe
Title Implementácia marketingových teórií do činností vybraných slovenských univerzít ako predpoklad konkurencieschopnosti univerzitného vzdelávania v integrujúcej sa Európe : záverečná správa za celú dobu riešenia projektu VEGA 1/2555/05 : doba riešenia 01/2005 - 12/2007 Author info vedúca projektu: Vanda Lieskovská Author Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Co-authors Vokorokosová Renáta Polák Matej EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Gazda Vladimír Megyesiová Silvia EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF Rimarčík Marián Hornáčková Darina Viestová Kristína Štofilová Jana Jurková Jana Pčolinská Lenka EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Žiaran Pavel Nimrichterová Jana Meteňko Anton Bačo Tomáš EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Fabian Viktor Issue data Košice, 2008. - [30 s.] Výstup z projektu VEGA 1/2555/05 Implementácia marketingových teórií do činností vybraných slovenských univerzít ako predpoklad konkurencieschopnosti univerzitného vzdelávania v integrujúcej sa Európe
Note VEGA 1/2555/05 Document kind správy výskumné Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 330.1 - Ekonomická veda Keywords veda ekonomická * právo Public work category Reports about solved problems of scientific-research 11** Allocated grants Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Copy count 1, currently available 0, at library only 0 Call number 928631 No. of Archival Copy E08 01973-001, dokument vo fonde SEK
book
Call number Location Sublocation Info 928631 SEK Sklad knižničného fondu unavailable
Number of the records: 1