Number of the records: 1  

Jak rozumět integrované marketingové komunikaci

  1. Title Jak rozumět integrované marketingové komunikaci
    Author infoVěra Vávrová
    Author Vávrová Věra
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 24, č. 1 (2014), s. 10-12. - Praha : Česká marketingová společnost, 2014. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords firmy * komunikácia externá * komunikácia interná * komunikácia interpersonálna * komunikácia * efektívnosť * nástroje marketingové
    AnnotationPojem integrovaná marketingová komunikácia z dvoch uhlov pohľadu. Prvý predstavuje komplexné poňatie komunikácie vo vzťahu k jej príjemcom navonok a do vnútra firmy. Druhý je zameraný na efektívnosť použitia nástrojov komunikačnej politiky, ktorá sa zvyšuje komplexným prepojením jednotlivých nástrojov marketingového mixu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2014: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.