Number of the records: 1
Jak rozumět integrované marketingové komunikaci
Title Jak rozumět integrované marketingové komunikaci Author info Věra Vávrová Author Vávrová Věra Source document Marketing & komunikace. Roč. 24, č. 1 (2014), s. 10-12. - Praha : Česká marketingová společnost, 2014. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords firmy * komunikácia externá * komunikácia interná * komunikácia interpersonálna * komunikácia * efektívnosť * nástroje marketingové Annotation Pojem integrovaná marketingová komunikácia z dvoch uhlov pohľadu. Prvý predstavuje komplexné poňatie komunikácie vo vzťahu k jej príjemcom navonok a do vnútra firmy. Druhý je zameraný na efektívnosť použitia nástrojov komunikačnej politiky, ktorá sa zvyšuje komplexným prepojením jednotlivých nástrojov marketingového mixu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2014: 1-4
article
Number of the records: 1