Number of the records: 1  

Interkultúrne rozdiely v kontexte medzinárodnej marketingovej stratégie v podniku

  1. Title Interkultúrne rozdiely v kontexte medzinárodnej marketingovej stratégie v podniku : diplomová práca
    Author infoZuzana Kubíková, školiteľ: Lucia Hliboká
    Author Kubíková Zuzana
    Another authors Hliboká Lucia (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF
    Corporation Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra manažmentu
    Issue dataKošice, 2014. - 81 s.
    Document kindpráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number884482

    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce2.9 MBz IP adresy EU po prihlásení

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.