Number of the records: 1  

Marketingový mix verejnej správy

  1. Title Marketingový mix verejnej správy
    Parallel titleMarketing mix of public administration
    Author infoVanda Lieskovská, Tomáš Bačo, Silvia Megyesiová
    Author Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Co-authors Bačo Tomáš EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Megyesiová Silvia EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF
    Source document Ekonomické spektrum : recenzovaný vedecko-odborný on-line časopis o ekonómii a ekonomike. Roč. 8, č. 4 (2013), s. 4-10 online. - Bratislava : CAESaR-Centrum vzdelávania, vedy a výskumu, 2013. ISSN 1336-9105
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * nástroje marketingové * komunikácia marketingová * marketing mix * manažment verejnej správy * zamestnanci
    AnnotationMarketingové nástroje vo verejnej správe a zvýšenie prospešnosti a užitočnosti služieb poskytovaných verejnou správou. Uplatňovanie marketingu je spojené s marketingovými nástrojmi tvoriacimi marketingový mix verejnej správy.
    Public work categoryScientific works in others home magazines
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 00535-001, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2013: 4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.