Number of the records: 1
Vplyv hodnotovej orientácie pri nákupnom rozhodovaní mladej generácie
Title Vplyv hodnotovej orientácie pri nákupnom rozhodovaní mladej generácie Parallel title Impact of value orientation on the buying behaviour of the young generation Author info Sherzod Karimov Author Karimov Sherzod EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj. Roč. 6, č. 2 (2014), s. 45-54. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2014. ISSN 1337-9313 Výstup z projektu VEGA 1/0635/14 Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku
Note VEGA 1/0635/14 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * hodnota * mládež * rozhodovanie nákupné * prieskum Annotation Hodnoty a hodnotová orientácia v súčasnom spoločenskom dianí. Vybrané teórie hodnôt. Meranie hodnôt. Means-end chain model. Aplikovanie teórie hodnotového reťazca spotrebiteľa cez zoznam hodnôt LOV na základe prieskumu. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E14 00489-004, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2014: 1-4
article
Number of the records: 1