Number of the records: 1  

Purchase Decision Criteria in Product Category of Perfumes: Empirical Study

  1. Title Purchase Decision Criteria in Product Category of Perfumes: Empirical Study
    TranslationKritériá rozhodovania pri obstaraní v produktových kategóriách parfumov: empirická štúdia
    Author infoĽubica Knošková
    Author Knošková Ľubica EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Source documentNon-food product's quality and innovations. Pp. 73-84. - Cracow : Polish Society of Commodity Science, 2014 / Adamczyk Jadwiga ; Adamczyk Wacław. ISBN 978-83-940189-8-6
    Výstup z projektu KEGA 017EU-4/2013 Vzdelávanie mládeže na stredných odborných školách, zamerané na tvorbu inovácií a nových podnikateľských príležitostí
    NoteKEGA 017EU-4/2013
    Document kindrozpis článkov z kníh
    LanguageEnglish
    Country of EditionPoland
    systematics 159.9 - Psychológia
    Keywords správanie spotrebiteľa * priemysel * kozmetika * dizajn * kritériá rozhodovania
    AnnotationKozmetický priemysel - charakteristika trhu. Špecifiká spotrebiteľského správania na trhu s kozmetikou. Obalový dizajn a vlastnosti parfumov. Význam rozhodovacích kritérií pre spotrebiteľa.
    Public work categoryScientific titles in foreign noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 00800-001, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.