Number of the records: 1
Sociální odpovědnost a partnerství v mikroprostředí
Title Sociální odpovědnost a partnerství v mikroprostředí Author info Gustav Tomek Author Tomek Gustav Source document Marketing & komunikace. Roč. 24, č. 3 (2014), s. 17-19. - Praha : Česká marketingová společnost, 2014. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords firmy * marketing * konkurencieschopnosť * zákazníci * zamestnanci * lojálnosť zamestnancov * zodpovednosť podniku spoločenská Annotation Posun v chápaní mikroprostredia, prípadne i makroprostredia ako príležitosti pre vytváranie partnerských vzťahov v prospech budovania postavenia firmy, či jej prežitia. Príčiny radikálnej zmeny pohľadu. Partneri mikroprostredí. Rozhodujúci je stále vzťah k zákazníkom. Zamestnanec sa stáva spolupracovníkom. Lojálnosť zamestnancov, jej hlavné atribúty. Zmyslom úspešného riadenia je prekročenie hraníc firmy. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2014: 1-4
article
Number of the records: 1