Number of the records: 1
Human resources marketing and the role of leadership in the process of making corporate culture
Title Human resources marketing and the role of leadership in the process of making corporate culture Translation Marketing ľudských zdrojov a rola vodcovstva v procese tvorby koporátnej kultúry Author info Anna Polednáková, Božena Hrvoľová Author Polednáková Anna EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Co-authors Hrvoľová Božena EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Source document Personnel marketing and personnel management - functions and competences : peer-reviewed proceedings of scholarly articles : VEGA 1/0053/12. pp. 96-106. - Bratislava : EKONÓM publishing, 2014. ISBN 978-80-225-3937-1 Výstup z projektu VEGA 1/0053/12 Personálny marketing a personálny manažment v malých a stredných podnikoch v kontexte hospodárskych zmien
Note VEGA 1/0053/12 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords akvizícia * diverzita * kultúra podniková * zdroje ľudské * manažment personálny * marketing personálny * štruktúra podniku organizačná * identita podniková Annotation Politické a kultúrne aspekty ako základ personálneho marketingu. Vplyv organizačnej kultúry na proces integrácie a výkonnosti akvizície. Kultúrna rozdielnosť v podniku - slabosť alebo výhoda? Ľudské zdroje v procese integrácie. Význam vodcovstva. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (5) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E14 01145-005, kópia plného textu
article
Number of the records: 1