Number of the records: 1  

Marketing územných jednotiek v kontexte komunálnych volieb 2014

  1. Title Marketing územných jednotiek v kontexte komunálnych volieb 2014
    TranslationMarketing of territorial units in the context of municipal elections in 2014
    Author infoFrantišek Olšavský
    Author Olšavský František
    Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 9, č. 4 (2014), s. 43-57. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2014. ISSN 1338-7944
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing územia * voľby * politika komunálna * mestá * obce
    AnnotationTeoretické východiská marketingu územných jednotiek. Prvotné prejavy marketingu územných jednotiek. Komunálne voľby a marketing územných jednotiek.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2014: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.