Number of the records: 1
Marketing územných jednotiek v kontexte komunálnych volieb 2014
Title Marketing územných jednotiek v kontexte komunálnych volieb 2014 Translation Marketing of territorial units in the context of municipal elections in 2014 Author info František Olšavský Author Olšavský František Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 9, č. 4 (2014), s. 43-57. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2014. ISSN 1338-7944 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing územia * voľby * politika komunálna * mestá * obce Annotation Teoretické východiská marketingu územných jednotiek. Prvotné prejavy marketingu územných jednotiek. Komunálne voľby a marketing územných jednotiek. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2014: 1-4
article
Number of the records: 1