Number of the records: 1  

Vplyv konceptu spoločenskej zodpovednosti podniku na nákupné správanie zákazníkov

  1. Title Vplyv konceptu spoločenskej zodpovednosti podniku na nákupné správanie zákazníkov
    TranslationInfluence of concept corporate social responsibility for the buying behavior of customers
    Author infoKatarína Moravčíková
    Author Moravčíková Katarína
    Source document Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 1 (2015), s. 26-37. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2015. ISSN 1336-5878
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords zodpovednosť spoločenská * správanie spotrebiteľa * informácie * podnikanie zodpovedné
    AnnotationVnímanie spoločenskej zodpovednosti z pohľadu zákazníkov. Nielen podniky sa musia správať zodpovedne voči spoločnosti, ale aj zákazníci by mali prejavovať záujem o informácie z oblasti spoločenskej zodpovednosti firiem.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2015: 1

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.