Number of the records: 1  

Paolo Freire - pedagogika z iného pohľadu

  1. SYS0198799
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502073347.3
    100
      
    $a 20150310d2014łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d ger
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Paolo Freire - pedagogika z iného pohľadu $f Ľubomíra Kozlová, Zuzana Kočišová
    330
      
    $a Autorky v príspevku približujú publikáciu Pedagogika autonómie od významného brazílskeho pedagóga Paula Freireho, v ktorej sa venuje požiadavkám kladeným na prácu učiteľa (požiadavka rešpektu voči poznaniu, úcta k sociálnemu prostrediu, z ktorého edukant pochádza, požiadavka estetiky a etiky, uznanie a prijatie kultúrnej identity).
    463
    -1
    $1 010 $a 978-80-89328-96-3 $1 200 1 $a Jazykovedné, literárnovedné a didaktické kolokvium XXIV $b elektronický zdroj $d Linguistic, Literary and Didactic Colloquium XXIV $e nekonferenčný zborník vedeckých prác a vedeckých štúdií $g Recenzenti: Nina Vietorová, Sylvia Brychová $v S. 114-120 CD-ROM $1 210 $a Bratislava $c Z-F LINGUA Bratislava $d 2014 $1 215 $a [190 s.] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0049546 $a Vietorová $b Nina $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0041060 $a Brychová $b Sylvia $4 675
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006693 $a učitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007044 $a vyučovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002020 $a etika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002018 $a estetika práce
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002980 $a kultúra
    675
      
    $a 37 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000231 $x Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048849 $a Kozlová $b Ľubomíra $p EUBFAJKNJ $4 070 $9 50 $f 1952- $T Katedra nemeckého jazyka FAJ
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048788 $a Kočišová $b Zuzana $p EUBFAJKNJ $4 070 $9 50 $f 1956- $T Katedra nemeckého jazyka FAJ
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20150310 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.