Number of the records: 1  

Evaluation of factors affecting users' satisfaction with online group buying based on SET

  1. Title Evaluation of factors affecting users' satisfaction with online group buying based on SET
    TranslationHodnotenie faktorov ovplyvňujúcich spokojnosť so skupinovým online nákupom založeným na SET
    Author infoPavlina Pawlasová
    Author Pawlasová Pavlina
    Source document Ekonomická revue. Roč. 17, č. 4 (2014), p. 199-223. - Ostrava : VŠB - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta, 2014. ISSN 1212-3951
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Keywords spokojnosť zákazníkov * teória sociálna * modely rovnováhy * obchod elektronický * nákup
    AnnotationSocial exchange theory (SET). Reciprocita, reputácia a dôvera, predajcova kreativita a zákazníkova spokojnosť - ukazovatele kvality služby alebo produktu. Metóda modelovania štrukturálnej rovnice pre podmienky v Česku. Indexy dobra (goodness-of-fit indexes) v navrhnutom modeli.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2014: 1-4

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF fulltext696.5 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.