Number of the records: 1
Využitie systémov manažérstva kvality v procesoch riadenia spokojnosti zákazníkov na trhu služieb telekomunikačných operátorov v SR
Title Využitie systémov manažérstva kvality v procesoch riadenia spokojnosti zákazníkov na trhu služieb telekomunikačných operátorov v SR Translation The Usage of management quality systems in customer relationship management processes on the market of services of telecommunication operators in Slovak Republic Author info Gabriela Pajtinková - Bartáková, Andrej Piňák Author Pajtinková - Bartáková Gabriela Co-authors Piňák Andrej Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 10, č. 1 (2015), s. 51-58. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2015. ISSN 1338-7944 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Keywords riadenie kvality * Slovensko * spokojnosť zákazníkov * operátori * telekomunikácie Annotation Identifikácia prvkov manažérstva kvality v kontexte špecifík sféry služieb a procesu ich poskytovania, ako aj v konkretizácii vo vzťahu k vybranej branži telekomunikačných služieb. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2015: 1-4
article
Number of the records: 1