Number of the records: 1
Marketingové stratégie orientované na segment seniorov
Title Marketingové stratégie orientované na segment seniorov Parallel title Marketing strategies focused on seniors´ segment Author info Dagmar Lesáková Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Aktuálne problémy spotrebiteľského správania a osobnej spotreby vybraných skupín populácie SR : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15. S. 40-48 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Šimo Dušan ; Hölcz Róbert. ISBN 978-80-225-4180-0 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords starnutie populácie * seniori * štýl životný * hodnota * marketing * komunikácia marketingová * marketing mix * poradenstvo * stratégia marketingová * správanie spotrebiteľa Annotation Posúdenie úskalí segmentácie kategórie seniorov na báze chronologického a kognitívneho veku. Analýza zmien v hodnotovom systéme staršej populácie a ich dopad na spotrebiteľské správanie. Prezentácia špecifík marketingových koncepcií orientovaných na seniorov. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E15 01549-004, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 324.2 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1