Number of the records: 1  

Špecifiká marketingového mixu vysokej školy

  1. Title Špecifiká marketingového mixu vysokej školy
    Parallel titleThe Specific features of the university marketing mix
    Author infoHenrich Drábik
    Author Drábik Henrich EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document MERKÚR 2016 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, november 30 - december 2, 2016. S. [1-12] CD-ROM. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2016 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2016 International scientific conference for PhD. students and young scientists. ISBN 978-80-225-4324-8
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing manažment * stratégia marketingová * nástroje marketingové * marketing mix * univerzity * školy vysoké * riadenie * vzdelávanie
    AnnotationAnalýza nástrojov marketingového mixu, špecifických pre oblasť vzdelávania. Manažment vysokej školy pri napĺňaní marketingovej stratégie a ďalšie ciele súvisiace so získaním konkurenčných výhod na trhu vzdelávania či rozvoja vysokej školy všeobecne.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE16 01307-005, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti694.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.