Number of the records: 1  

Place marketing and branding in Russia: the case study

  1. Title Place marketing and branding in Russia: the case study
    Author infoSergey Volkov
    Author Volkov Sergey
    Source document Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. Roč. 17, č. 2 (2016), s. 216-222. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2016. ISSN 1335-7069
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords ruch cestovný * marketing * štúdie prípadové * Rusko * rozvoj regionálny * konkurencia
    AnnotationTeritoriálny marketing a tvorba regionálnej značky ako nástroj umožňujúci zvýšiť konkurenčnú silu miesta v snahe získať ďaľšie zdroje a rozvíjajúce sa trhy pre predaj svojich produktov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2016: 1-2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF635.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.