Number of the records: 1
Vplyv značiek na spotrebiteľov
Title Vplyv značiek na spotrebiteľov Translation Brand impact on consumers Author info Renáta Miklenčičová Author Miklenčičová Renáta Source document Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 2 (2016), s. 89-95. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2016. ISSN 1336-5878 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords správanie spotrebiteľa * značky environmentálne * komunikácia marketingová * marketing environmentálny * stratégia marketingová Annotation Vplyv zelených značiek na spotrebiteľov prostredníctvom zelených aktivít a komunikácie vybraných spoločností. Charakteristika zelených spotrebiteľov a ich vplyv na nákupné správanie. Zmena spotrebiteľského správania je možná iba vtedy, ak zákazníci vedia rozoznať zelené produkty. Tým vzniká potreba špeciálneho označovania zelených produktov. Zelené označovanie produktov slúži na stanovenie štandardov kvality produktov a taktiež na informovanie spotrebiteľa o dosiahnutí tejto kvality. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2016: 2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 642.4 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1